31 Temmuz 2009 Cuma

DENİZ

*Şair Deniz Çetin İçin*



İyi ki "GÖÇ" geri geldi yeniden

Ve ’GÖÇ’ mek için dost, henüz çok erken


21.05.09

E. Bakar



Şiirin Hikayesi

... bir doğum mucizesi ...


Göç


Umut yatağında
yıldızlara uzanıp
gökyüzünün koynunda uyumak
ve rüzgâra dokunmaktı
seni gören aynadan yansımak

taş atmadım güneşe
içmedim suyunu denizlerin
tuzunu
susuz tenimde taşıdığımı kimse bilmedi

ben hiç vurmadım güvercinleri
buğdayını çalmadım karıncaların
yıkmadım kumdan evlerini doğanın

ben bölmedim ki rüyalarınızı
çağıran ben değildim kâbusları
tatlı uykularınıza

ben atmadım sizi zindanlara
değilim de günahlarınızı yere saçan
ben de o kırgın rüyanın tanığıyım oysa

ben koymadım hasretliği
sevdalınızla aranıza
yolları da ben kapamadım
patikalardı
kalışımsa bundan

ben ağlatmadım gülen çocukluğunuzu
dokunan ben değildim
yaralarınıza

nedenler mahkemesinin
diyetidir ödediğim yıllara

ben yalnızca tahta bebeklerimle oynayıp
sonra gidecektim buralardan sessizce
en fazla deniz kokusu çekerdim içime
uzaktan ve derince

parmaklarına dokunmak isterken hayatın
ezildi yüreğim
gövdesi altında dünyanın
gitmek vaktidir buralardan
ütopik
ve
uzak ülkelere
kim bilir belki de
cennet...


*Tülsü*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder